Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk


Elke
Farah Love - Zwijndrecht
Heeft iemand een idee welke merken van trouwjurken ze hier verkopen of indien ze een website hebben? Ik wil vooraleer ik ga passen al wat ideetjes opdoen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 31-10-2005 14:39:08

Elke
Kleedje van Mathyro
Hallo iedereen,afgelopen zondag ben ik naar een opendeurdag geweest van een bruidswinkel. Ik heb daar onmiddellijk het kleedje van mijn dromen gevonden!!! Het is er eentje van Mathyro, echt een juweeltje.Nu wou ik graag een fotootje hiervan, maar ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 25-10-2005 17:29:31

Marlies
bruidshuis merksem
Hey,Heeft iemand met het bruidshuis gelegen te Merksem al ervaring? Hebben ze er veel keus en valt de service er mee (qua opdringerigheid, levering en afwerking enzo)Groeten
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 24-10-2005 15:04:16

Debra
Droomjurk gevonden!!!!!
Hoi bruidjes,Op zaterdag 22 oktober had ik een afspraak bij Linea Raffaëlli in Brugge om er voor het eerst trouwjurken te gaan passen!Ik had al de catalogus thuisgestuurd gekregen en had zo mijn favorieten aangeduid! Wat bleek...Mijn topfavoriet...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 23-10-2005 16:45:57

gianna
Trouwkleed 2e hands gezocht
Hallo iedereen,Wij trouwen op 04/05/06 en ik ben op zoek naar een 2e hands trouwkleed.Ik zie dat velen van jullie je trouwkleed willen verkopen. Zouden jullie aub foto's en jullie vraagprijs willen doormailen naar volgend adres:giannasanty@yahoo.comG...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 22-10-2005 14:02:13

leslie
te koop trouwkleed maat 38-40
Hoi! Ik verkoop mijn trouwkleed : prachtige gebroken- witte lange bruidsjurk uit één stuk, met sleep van ongeveer 1,5meter lang, zonder al te veel frulletjes, wordt achteraan met rits en met kleine knopjes gesloten - voor bruid van ongeveer...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-10-2005 20:54:36

Ilse
kleedje
HalloIk ben deze morgen voor de eerste keer gaan passen bij Cermo in Turnhout. Het was een fantastische ervaring. Ik was ervan overtuigd vandaag nog niks te bestellen aangezien ik nog in twee andere winkels een afspraak had om te gaan passen die toch...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 21-10-2005 17:18:57

Cindy
Aan Caroline ivm Ian Stuart
Hoi,De kleedjes van Ian Stuart varieeren van 1450,00 € tot 3000,00.Ze zijn zeer mooi afgewerkt en zitten perfect.Groetjes Cindy24/06/2006
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 21-10-2005 12:20:23

Ann
Diana David EEN AANBEVELING
Ik kan jullie allemaal Diana David (uit Meise, Vlaams Brabant) aanraden. Supervriendelijk, niet opdringerig. Ik had natuurlijk onmiddellijk mijn trouwkleed gezien welke ik wou hebben. Zonet gaan passen, goedgekeurd (1300 euro) en op 45min. terug n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 20-10-2005 11:15:40

soetkin
help, zoektocht trouwjurk
hoi, gisteren voor de 1e keer een kleed gaan passen, vandaag 2e winkel gedaan. In totaal heb ik 7 jurken gepast, en geen enkele volledig naar mijn smaak?Ben doodop. Ben ik een Bridezilla of hebben nog meer mensen dit probleem? hoelang deden jullie e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 18-10-2005 19:53:52

Lindsay
Trouwjurk gevonden
Hallo allemaal,zaterdag heb ik bij het Bruidshuis in Merksem mijn trouwkleed gevonden! Op een uurtje was het gefixt.Heb ong. 8 topjes gepast en 4 rokken. In de winkel vond ik het ensemble (van Linea Raffaeli) dat ik uiteindelijk genomen heb, heel moo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 18-10-2005 13:09:50

Cindy
hoepeljurk
Hey, Even een vraagje: verkoopt er iemand zijn hoepelrok, of weet er iemand een adres waar de prijs redelijk is? Ik heb er geen hele brede nodig, eigenlijk iets meer dan de omtrek rond mijn voeten. En ongeveer maatje 40-42. Of is dit verstelbaar?Ik k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-10-2005 9:20:34

Tine
Bruidsjurk te koop
Beste bruiden die nog op zoek zijn naar een jurk...Ik bied mijn jurk te koop aan. Het is er één van het merk L. Borgèse. (spijtig genoeg op het internet niet terug te vinden), maar zo wordt het een uniek exemplaar. De jurk zou gerust k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 16-10-2005 17:04:55

Cindy
Kleedje gevonden bij Lilian CLaes
Hoi,Vandaag heb ik mijn kleedje gevonden bij Lilian Claes. Het zijn daar opendeurdagen. Mijn ma en schoonzus zijn meegeweest.Ik heb 4 verschillende kleedjes aangehad (meer mocht ook), één daarvan had ik al aangedaan bij Jagré de vrijda...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 16-10-2005 16:27:30

eef
korting Maxim's couture aarschot of Lynx leuven??
Hallo,Ik heb gehoord dat je in sommige winkels een "cadeau" krijgt, wanneer zowel bruid als bruidegom hun huwelijkskledij in dezelfde winkel aankopen.Weet iemand van jullie of je een "cadeau" krijgt bij maxim's couture in aarschot...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-10-2005 14:53:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info